fimmtudagur, 3. janúar 2008

Amiina


Önce Sigur Ros^un yaylıları diye duydum onları, aradım buldum bir tek Ep^leri birkaç da konser kayıtları vardı.. Seoul Ep^sine vurulmam fazla zamanımı almadı, dinlediğim en muhteşem şeylerdendi Ugla.. Zaman geçti, albüm geliyor dediler, merakla bekledim.. Albüm geldi, harikaydı Kurr.. Sigur Ros^un arkadaşlarından böylesi beklenirdi, dinledim çok sevdim.. Sonra bir gün Heima izlemeye karar verdim ve yine olan oldu, bir müzik grubuna aşık oldum, sanırım iceland yine beni çağırıyordu.. O günden bu güne Amiina^yım..

Amiina, izlanda^nın buzlu ve soğuk görünüşünden daha çok masalsı duruşuna yakın, zaten şarkılar da masallar anlatıyor.. Dinlediğim en saf müzikleri yaratıyorlar, şu sıralar albümü ve Ep^yi last.fm üzerinden dinleyebiliyorsunuz, şuradan buyurun, fikriniz olsun;

Kurr
Seoul

Engin ummæli: